advertise

«بازدید معاون سرمایه انسانی و امور مالی و اقتصادی تاصیکو از پروژه احداث کارخانه استحصال طلای سقز»

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه معادن طلای کردستان؛ روز دوشنبه بیستم فروردین هزار و چهارصد و سه، معاون سرمایه انسانی و امور مالی و اقتصادی و همچنین مدیر امور مالی هلدینگ سرمایه گذاری صدر تامین از روند پروژه احداث کارخانه استحصال طلای سقز بازدید بعمل آوردند.
ضمن این بازدید زارع موسوی و شیوایی پس از بررسی روند پیشرفت عملیات اجرایی پروژه کارخانه طلا، در معدن طلای قلقله نیز حضور یافتند و از نزدیک در جریان فعالیت های انجام شده توسط شرکت توسعه معادن طلای کردستان قرار گرفتند.
مجدی، مدیر عامل شرکت در این بازدید ضمن تشریح اجرائیات صورت گرفته در سال گذشته در حوزه اکتشاف و استخراج معدن طلای قلقله افزود: در حوزه معدن توفیقات خوبی در حوزه اکتشاف معدن طلای قلقله حاصل شد و در حال ارزیابی مجدد ذخیره معدن به استناد داده های جدید اکتشافی هستیم و بخش عمده این توفیقات را مرهون تلاشهای مدیریت امور معادن شرکت هستیم و در حوزه استخراج معدن نیز تا یک ماه آینده، پیمانکار استخراج معدن نیز با تجهیز کارگاه، عملیات استخراج را آغاز خواهد کرد.
مجدی در خصوص چالش های این حوزه افزودند: طی بازدید اخیر استاندار محترم کردستان و مدیران کل نهادهای ذیربط استان، به دنبال اخذ مجوزهای حین اجرای حوزه معدن شامل توسعه سینه کار و راه دسترسی معدن به کارخانه هستیم و امیدواریم در ماه های آتی، این چالش ها نیز مرتفع شده و بتوانیم بصورت پایدار، خوراک کارخانه استحصال طلا را تأمین کنیم.
بازدید کنندگان سپس در محل سایت کارخانه حضور پیدا کرده و از روند احداث این پروژه ملی نیز بازدید بعمل آوردند.
زارع موسوی پس از شنیدن توضیحات مدیران پروژه در خصوص روند اجرای عملیات احداث، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات تیم طلای کردستان افزودند: روند مناسبی در هر دو حوزه معدن و کارخانه نسبت به سالهای گذشته مشهود است و تیم مالی و اقتصادی تاصیکو بعنوان سرمایه‌گذار اصلی پروژه، با تمام توان در راستای تأمین منابع مالی پروژه در حال پیگیری امورات هستند و اظهار امیدواری کردند با تسریع در روند اجرای پروژه، در سالجاری شاهد بهره برداری از این پروژه ملی باشیم.
در حاشیه این دیدار، تیم مالی و اقتصادی تاصیکو بهمراه مدیران شرکت توسعه معادن طلای کردستان با مدیران کل بانک های استان از جمله بانک های ملت، ملی، تجارت و کشاورزی با موضوع راهکارهای تأمین منابع مالی لازم جهت اجرای پروژه دیدار کردند. در این جلسات مدیران استانی بانکهای استان کردستان ضمن اعلام آمادگی در این خصوص، به ارائه راهکارهای مختلف موجود در ساختار هر بانک جهت مشارکت در سرمایه‌گذاری و تأمین منابع مالی پرداختند و در پایان جلسات، مقرر گردید جلسات تکمیلی در سطح مدیران عالی سازمانی در هلدینگ سرمایه گذاری صدر تامین و بانک ها برگزار گردد.
پروژه توسعه فعالیت های اکتشافی، تجهیز معدن طلای قلقله و احداث کارخانه استحصال طلای سقز با سرمایه گذاری بالغ بر شصت و پنج میلیون دلار با هدف تولید پانصد کیلوگرم شمش طلا در منطقه کمتر توسعه یافته کردستان جهت اشتغال مستقیم حداقل پانصد نفر توسط شرکت توسعه معادن طلای کردستان از شرکتهای تابعه شرکت سرمایه گذاری صدر تأمین وابسته به شستا در حال اجرا می باشد.


لورم ایپسوم

شرکت توسعه معادن طلای کردستان

شرکت توسعه معادن طلای کردستان

شرکت توسعه معادن طلای کردستان
نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.